4/24/2015

OOTD; white zipper pants & silver accessories

      Cześć Wam! ;)


Po ostatniej, jak dla mnie dość eleganckiej stylizacji, przyszedł czas na miejski outfit. Jak powszechnie wiadomo, w takich czuję się najlepiej. Poza tym uważam, że dzisiejszy look to świetna inicjatywa dla przeciętnej, wiosennej pogody ;) Białe spodnie, które po raz pierwszy pokazywałam Wam <tutaj> cieszyły się dość sporym zainteresowaniem, więc postanowiłam stworzyć z  nimi kolejną stylizację. Długa, szaro-czarna bluzka z rozcięciem i srebrne dodatki sprawiają, że całość wygląda niebanalnie, a przy tym pozostaje wygodna i casualowa . Stylizacja idealna, prawda?

Dajcie znać czy Wam również się podoba ;)












Pic. by @olggss (instagram.com/olggss)

BERSHKA blouse/ MANIEREDEVOIR pants/ STRADIVARIUS jacket/ MOHITO bag/ NN shoes

Do następnego :*

14 komentarzy:

  1. fajnie wygląda ta bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubimy takie białe spodnie ;) i kopertówka bardzo się nam podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta stylizacja. Bardzo podobają mi się te spodnie i katana. Extraaa!
    Ja obserwuję, rewanż- byłabym bardzo bardzo wdzięczna i szczęśliwa
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne spodnie :)


    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog :) Świetny wygląd :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny blog i cudowne miejsca, bardzo przykuwają moją uwagę ! Juz Cie obserwuje!!! :)

    fashion & lifestyle BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawie to wygląda i masz rację, w sam raz na taką przeciętną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń