4/08/2015

OOTD; fringe jacket & grey midi skirt


 Hej wszystkim! :)


Dzisiaj pokazuję wam stylizację z moją nową, ulubioną kurtką.
Jak już pewnie większość z was wie, frędzle będą hitem tego sezonu, dlatego też mam zamiar stworzyć całkiem sporo postów z tą kurtką, ale i nie tylko. Tym razem jest to bardziej elegancki outfit (a raczej połączenie sportowej elegancji ), na pierwszy rzut oka zupełnie do mnie nie podobny, jednak wbrew pozorom,  to połączenie bardzo mi się spodobało, więc musiałam je Wam pokazać! Następne będą już w bardziej sportowym stylu.
 Dzisiaj nie przedłużam... lecę nadrabiać zaległości i uczyć się do egzaminów, dwa tygodnie to zdecydowanie za mało czasu, aby dobrze się przygotować... ale cóż, takie życie ;)

Zostawiam Was ze zdjęciami, jestem ciekawa, czy ta stylizacja i Wam przypadła do gustu ;)
Czekam na Wasze komentarze :)





 

 




Pic. by Olga Kunysz

ROMWE shirt/ STRADIVARIUS skirt/ BERSHKA jacket/ ZARA sunglasses/ MK bag/ CONVERSE shoes 

Jeżeli blog się Tobie spodobał - zaobserwuj i zostaw link do bloga, na pewno zajrzę ;)

21 komentarzy:

  1. this is lovely
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie, nie pomyślałabym że tę kurtkę można nosić z ołówkową spódnicą, ale u ciebie wygląda to świetnie ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, a torba MK i białe conversy skradły moje serce ;) obserwuję i czekam na kolejne posty

    nazwazaginela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. frędzle uwielbiam od dawna, a ta kurtka jest przepiękna, zazdroszcze Ci jej !

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg jaka piękna kurtka <3 cudowna stylizacja :)
    pytalaś o obs, ja juz i czekam na Ciebie :))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kurtka jest cudowna! *,* sama kocham fredzle! *,*

    Zapraszam Cie na nowa moja sesje zdjęciow, profesjonalna! :) http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I really like the shirt and the shades :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa, inspirująca stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Idealna na teraz, sama poluję na taką koszulę, a spódnica pasuje Ci perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz super!
    Kurtkę i torebką z chęcią bym Ci ukradła :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia :))
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  12. kurtka jest rewelacyjna :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i równie świetnie wyglądasz. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dziwię się że t twoja ulubiona kurtka! Wygląda super! Outfit i zdjęcia piękne!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/04/given-it-all.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz czadową kurtkę! też byłaby moją ulubioną <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. kurde te kurtki coraz bardziej mi się podobają , Twoja jest świetna , podoba mi się to połączenie brązu z szarym , super set :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I have nominated you to the Liebster Award tag because I think you have a really good blog! Check it out here:
    http://rougelipsgirl.blogspot.com.es/
    I would love to read your answers! :) Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  18. kurteczke masz cudowną ♥
    cała stylizacja meega mi sie podoba ;)

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka mega ♥
    mogłabyś poklikać w moim nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nowy post po długiej przerwie, zapraszam na bloga:)
    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń