4/03/2015

OOTD; Camel coat

Cześć wszystkim!


W końcu przestało padać i zrobiło się na tyle wiosennie, że mogłam wybrać się na zdjęcia i przygotować dla Was tego posta... mimo to, był okropny wiatr, stąd moje rozwiane włosy (zupełnie nie mogłam nad nimi zapanować! )
Do rzeczy... Już jakiś czas temu chciałam opowiedzieć Wam o swojej 'nowej', modowej obsesji jaką stał się kolor camel. Mniej więcej od listopada szukałam idealnego 'camel coat', jednak bardzo długo nie mogłam znaleźć takiego, który by mi odpowiadał... Minęło kilka miesięcy, a ja na stronie Bershki znalazłam ten, który możecie obejrzeć na zdjęciach poniżej. Jak dla mnie jest idealny!
I wiem jedno, na płaszczu się nie skończy... Poza tym, pamiętacie jak pisałam, że w tym sezonie będę starała się wybierać bardziej jasną kolorystkę? Chyba jestem na dobrej drodze, bo w mojej szafie jest co raz więcej bieli i oczywiście koloru camel (szczerze, nie lubię używać określenia kolor 'wielbłądzi', dlatego się powtarzam). Ogólnie mówiąc, planuję dość dużo stylizacji właśnie z tym kolorem. Mam nadzieję, że nie będziecie mieli nic przeciwko ;)














Pic. by Olga Kunysz (instagram.com/olggss)

 H&M blouse/ ZARA pants/ BERSHKA coat/ PULL&BEAR bag/ ADIDAS (ZX.500) sneakers

Podoba Wam się? Czekam na Wasze komentarze :)

Do następnego ;*

20 komentarzy:

  1. Świetnie wygladasz zajebisty outfit!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/04/the-night-is-still-young.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się włosami! :) Zdjęcia bardzo ładne, a płaszcz bardzo Ci pasuje :) Wesołych świąt! WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny codzienniak :)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega! Super spodnie:)

    imveronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten płaszcz i buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne zdjecia i przecudne buty<3
    obs/obs?
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) (wszystko sprawdzam, kto kliknął) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez szukam takiego płaszcza ale nie mogę znaleźć...;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia! zakochałam się w butach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice blog. Follow to follow. Let us follow eachother? Come and leave a comment on my blog:)

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie ci w tym kolorze :)
    a zdjęcia wyszły super
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny outfit.
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    Co powiesz na wspólna obserwacje?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/04/new-in-from-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Super outfit! i torba mi się mega spodobała! ;)

    http://ibyslla.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! Szczególnie ten płaszcz zwrócił moją uwagę:) Ja także tego roku chce wypełnić moją szafę jasnymi kolorami.

    Mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę czasu i wpadniesz na mojego bloga:
    klaudia-chelstowska.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń