2/27/2015

OOTD; white zipper pants

Cześć! :)


 

Nietrudno się domyślić (chociażby z poprzednich postów), że uwielbiam zamki... na spodniach, sukienkach, bluzkach - nie ważne, ważne, że w ogóle są! Te, które macie okazję dzisiaj zobaczyć, są moim zdaniem zdecydowanym ''strzałem w dziesiątkę"! 


Ostatnio polubiłam również kolor biały... co nie oznacza, że z czarnym już skończyłam :)  Nadal pozostaje on moim ulubionym. W tym sezonie będę starała się jednak wybierać jasną kolorystykę... nie zawsze, ale z pewnością częściej niż zwykle ;)

Zostawiam was ze zdjęciami stylizacji, co o niej myślicie? Czekam na wasze komentarze :)











Pic. by Olga Kunysz/ follow her on instagram.com/@olggss


Do następnego :*

11 komentarzy:

  1. nice pants
    Hey dear, you can now sell items of any kind with a very low percentage to any country of your choice at http://www.dressrug.com/ . first 500 people to register gets free adverts as top sellers.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie! Mega mnie zainspirowałaś! Według mnie najlepsza stylizacja jaką widziałam w ostatnim czasie na bloggerze :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo mi się podoba ;) cudne spodnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie i torebka mega, cała stylizacja świetnie się komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita stylizacja, wszystko mi się podoba:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I like your blouse!
    http://minauproject.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodnie, można wiedzieć skąd?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeglądam ostatnio różne blogi i Twój wydaje mi się całkiem interesujący. Masz zupełnie inny styl nisz ja.Obserwuje. Powodzenia!
    ceci-bloom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie są mega !!! Torebka także :)
    meleyna-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń