1/25/2015

Przegląd snowboardowy


Cześć wszystkim! :))

 Nie wiem czy wiecie, ale jestem pasjonatką snowboardingu. Jest to chyba jedyny sport, przy którym na prawdę mogę odpocząć i który sprawia mi wiele przyjemności. Snowboardingiem pasjonuje się już od paaaru doobrych lat i gdybym tylko mogła jeździłabym codziennie...
Zdaję sobie sprawę, że być może jest już za późno na tego typu post, lecz dla mnie jest to odpowiedni czas na ewentualne zmiany w mojej garderobie snowboardowej. Ferie zaczynam dopiero za miesiąc, jak dla mnie to wystarczająco dużo czasu, aby poszperać w sieci za różnymi nowościami bądź ciekawymi i przydatnymi akcesoriami. Mam też nadzieję, że wśród czytelników mojego bloga, znajdują się osoby również zainteresowane tym sportem.
Przechodząc do głównego tematu... przygotowałam dzisiaj dla Was przegląd rzeczy na snowboard, których sama nie powstydziłabym się na stoku ;)  Chciałabym jeszcze dodać, że ubrania i sprzęt, który wam pokazuje, pochodzi w większości z kolekcji moich dwóch ulubionych i sprawdzonych marek; Roxy i Burton. Niestety nie orientuję się w dobrych firmach narciarskich, jednak uważam że kurtki i spodnie będą nadawać się równie dobrze na narty, jak i na snowboard.


Zacznę od ubrań...



Kurtki... zawsze chciałam stonowaną, najlepiej w jednym kolorze, by nie rzucać się zbytnio w oczy...
tak było kiedyś. Na chwilę obecną stawiam na ciekawą kolorystykę i oryginalny motyw ;)
Chociaż biała puchówka z 4f skradła moje serce, więc nie mogło jej tu zabraknąć!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 Spodnie, również w kolorze innym niż czarny. Kolorystyka jest najróżniejsza, wystarczy tylko dobrze poszukać, a na pewno znajdziemy takie, które najbardziej nas interesują :)
Moimi ulubieńcami są te białe i niebieskie obok nich... zakochałam się nie tylko w kolorystyce, ale głównie w kroju (białe sama posiadam i zapewniam - na żywo wyglądają jeszcze lepiej! :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


A teraz przechodzimy do mojej ulubionej części - desek snowboardowych ;


Deski - jest ich mnóstwo! Sama jestem pełna podziwu, że udało mi się wybrać te najciekawsze, moim zdaniem... uwierzcie, było trudno. Kiedy wybierałam swoją ostatnią deskę miałam niemały dylemat, z chęcią przygarnęłabym wszystkie (albo chociaż większość ;)) Te, które brałam pod uwagę, znajdują się kilka linijek wyżej :) Chcę jeszcze dodać, że rozpoczynając swoją 'przygodę' ze snowboardem powinno się zwrócić uwagę nie tylko na wygląd, ale przede wszystkim na właściwości naszej deski, głównie jej flex - miękką deskę łatwiej się prowadzi :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I na koniec akcesoria...

 
 Nie jest ich dużo, jedyne co mogę powiedzieć, to podobają mi się gogle z lustrzanymi szybkami... i to chyba tyle ;)
Poza tym, na koniec moje ostatnie 'odkrycie' - kaski wyglądające jak czapka! Jest to gadget, który z pewnością wkrótce trafi do mojej kolekcji. Pokazałam wam dwie, najciekawsze moim zdaniem, ''kasko-czapki'', modeli jest oczywiście więcej, wystarczy poszukać ;)

Tak więc kończę mój 'przegląd snowboardowy'. Wiem, że zarówno ubrania, jak i sprzęt to kwestia osobista - po pierwsze wygoda, jednak uważam, że można dobrze wyglądać i zarazem dobrze się czuć.
 Czekam na wasze komentarze! Piszcie, które rzeczy najbardziej przypadły Wam do gustu? ;) 
Ps. Jeżeli chcecie wiedzieć skąd pochodzi jakaś konkretna rzecz, bądź macie pytania dotyczące tego sportu,  piszcie w komentarzach, postaram się odpowiedzieć na wszystkie Wasze pytania :))

Trzymajcie się ciepło, enjoy! :*

16 komentarzy:

  1. Hej! Bardzo podobają mi się deski, są takie śliczne i kolorowe:) Szkoda, że nie umiem jeździć;(

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://zawsze-wszedzie.blogspot.com/
    http://julaandpati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się boję sportów zimowych haha:)

    imveronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te kurtki ;) :3
    obserwuję ;)
    pozdrawim cieplutko :3
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post :)
    Nie próbowałam jeździć na snowboardzie, ale może się kiedyś skuszę ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://by-joaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. PETARDA!! KOCHAM DESKĘ!! ZIMĘ ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde świetne ubrania! Masakra a ja do tej pory nie nauczyłam się jeździć na nartach, mam za daleko do ziemi jednak 180 robi swoje haha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś deskę? Według mnie snowboard łatwiejszy :)

      Usuń
  7. Haha, kaskoczapka najlepsza :D kurtki swonboardowe sa troche krótsze z tylu, poza tym nie ma różnic :)
    opowiastki--prawdziwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka razy jeździłam na desce i również spodobał mi się ten sport. Kask roxy cudny. Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny przegląd! Chciałabym kiedyś spróbować jazdy na snowboardzie :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy post, zawsze chciałam się nauczyć jeździć na desce ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  12. I love snowboarding, these pieces look amazing :)
    lets follow eachother! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też bardzo lubie jeździć na snowboardzie, świetny post! ;)
    obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe stroje! Mam nadzieję, że są naprawdę wygodne i ciepłe, bo to, że wyglądają świetnie, można poznać już po samych zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń