1/03/2015

OOTD: leopard shirt & biker pants


Cześć wszystkim! :))


 Jak widać na zdjęciach, zima jednak o nas nie zapomniała! No tak... (nie)stety nie na długo.
 Zdjęcia zrobiłam kilka dni wcześniej, na chwile obecną ta dróżka już tak nie wygląda...



Przechodząc do sedna, dziś pokazuje wam zwykłą, czarną stylizacje, którą dopełniłam elementami panterki. Podoba mi się ten motyw, tak samo jak krata, a nawet uważam, że jest od niej odrobinę ciekawszy ;)





A wy lubicie panterkę? Piszcie w komentarzach, czy wam również taka stylizacja przypadła do         gustu. 
Trzymajcie się ciepło :)

ZARA leather pants & blouse/ STRADIVARIUS shirt/ NN faux fur/ VENEZIA boots/ H&M rings/
NEW YORKER cap/ SIN-SAY bag

11 komentarzy:

  1. Może to głupie, ale czy te zdjęcia robione są w Zakopanem? Haha! polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście bardzo podoba się cała stylizacja <3

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ! idealnie , lubię takie zestawienia z pazurem ! Ja do panterki nie jestem przekonana , nie mam nic do niej ale u siebie nie mogę jej znieść , u innych niech będzie :) super wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, futerko i spodnie mega!!
    Buziaki :* i zapraszam do siebie - fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa ta panterka :) U nas też zima wreszcie się odezwała ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja ;)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam panterkę, w połączeniu z czernią daje rewelacyjne efekty :) Stylizacja skradła moje serce :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylizacja, podoba mi się. zapraszam do siebie sister-lenissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń