11/18/2014

OOTD: woolen coat, b&w checked shirt

No hej ;)


Jak wam mija listopad? :) Bo mi, szczerze mówiąc zleciał bardzo szybko ... Z jednej strony cieszę się, że coraz bliżej święta,  natomiast z drugiej strony pędzący czas ogromnie mnie przeraża :(
Ale staram się nie narzekać...




Btw. Prawda, że jesień w tym roku mamy dość przyjazną? ;) Zastanawiam się jaka będzie zima... (w głębi duszy liczę na odrobinę mroźniejszą niż w zeszłym roku haha) ... ale czas pokaże :)
Na razie pokazuje wam moją propozycję na chłodniejsze dni; wełniany płaszczyk sprawdza się tutaj idealnie ♡



Shirt STRADIVARIUS/ trousers NN/ coat VAN GRAF/ bag MICHAEL KORS/ shoes ADIDAS

Jak wam się podoba? :))
MY INSTAGRAM

13 komentarzy:

  1. Slicznie wygladasz ;*
    Mi tez listopad mija bardzo szybko ;)


    http://gertrama.blogspot.com/2014/11/konkurs-oasap-cap-coat-giveway.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam kochana do mnie na rozdanie z oasap ;*

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz, świetne buciki :) Pozdrawiam i zapraszam cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Do wygrania 30$! ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2014/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  3. nieziemsko <3 swietne buty i plaszcz !

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo już zima :( ślicznie wyglądasz
    Obserwuję i liczę na rewanżyk :)

    paatryszja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. idealnie!
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torebka! Chce kupić podobną, ale niestety nie MK

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga:
    http://ms-too-average.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna stylizacja, ślicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie wygladasz, podobaja mi sie buty i torebka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia obserwacja za obserwacje ??

    OdpowiedzUsuń