11/10/2014

"Eat dessert first"; gray dress

Cześć wszystkim ! :)


Dzisiaj post z dresową sukienką w roli głównej. Teoretycznie przewidziana była jako bluzka, jednak ja kupiłam ją z myślą o sukience ;) Krój może nie ujął mnie tak bardzo, jak napis (jest taki życiowy haha :p) mimo tego stwierdziłam, że brakuje mi w szafie takich luźnych rzeczy ;) Ogólem mówiąc - outfit jest zwyczajny, nic ciekawego, jednak mam nadzieję, że i tak wam się spodoba ;)








dress STRADIVARIUS/ sweater NO NAME/ shoes VENEZIA/ bag SINSAY

Obserwujcie i komentujcie! Zastanawiam się czy takie zwyklaki również lubicie? ;)

10 komentarzy:

  1. super zdjęcia i te buty <3

    Klikniesz w linki Sheinside u mnie? :)
    http://justhappyintheclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zwyklaki własnie są najlepsze :) swietny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek mi sie bardzo podobna.
    Mam taka sama torbe z Sinsay'a :)

    Http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo, ale to bardzo podoba mi się Twój sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten sweterek interesujący krój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny sweter, zdjęcia też są super.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. caly zestaw jest fajowy! ale buty skradly moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie! Zakochalam sie w butach i sweterku <3

    OdpowiedzUsuń