10/29/2014

OOTD; white blouse & black skirt

Hejka! :)


Dzisiaj outfit, który chciałam pokazać już wcześniej
Niestety brak czasu robi swoje i nawet nie wiem kiedy przeleciał wrzesień, październik... No nic! Na zdjęcia udało mi się wybrać dopiero teraz. Tak czy siak zdjęcia uważam za udane i mam nadzieje, że Wam również spodobała się stylizacja ;)








blouse BERSHKA/ skirt STRADIVARIUS/ jacket ZARA/ bag H&M/ shoes CONVERSE

Ps.
Zastanawiam się,  czy nie wprowadzić czegoś nowego na bloga. Liczę na Wasze propozycje! ;)
Może jest coś, co chcielibyście zobaczyć, dowiedzieć się?  Czekam na odpowiedzi :))


                 
              Follow me on  --> MY INSTARGAM


23 komentarze:

  1. Świetny outfit <3 Fajne połączenie :)

    Pozdrawiam :*
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny outfit i zdjęcia! http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie! Casualowo ale kobieco! Tak jak lubię :) A do tego wspaniałe zdjęcia!
    Ja też zastanawiam się nad urozmaiceniem swojego bloga. Pomysłów jest dużo ale jak je zrealizować?

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladny outfit idealny na ta pogode :D
    bluza mi bardzo wpadla w oko :D

    http://joannaruminska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wygladasz!
    obserwuję, buziaki! dzulias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :) bardzo podoba mi się połączenie bluzy ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czerń i biel ♥

    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja ;) zdecydowanie bluza mnie zainteresowała

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz :) a w bluzie się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna stylizacja! :) z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, wszystko do siebie pasuje :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw, wszystko idealnie do siebie pasuje :)
    Miłego dnia,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie się prezentujesz, masz megaśne włosy!:))

    zapraszam do mnie, u mnie konkurs:))

    diealeksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look, a torebka wymiata.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna sportgirl i stylizacja :)
    wbijaj do mnie http://mrssscynical.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń