10/17/2014

OOTD; Casual, grey dress

No hej!  


Czasami mam wrażenie, że dzień trwa zaledwie kilka godzin! :/ Ledwo wracam ze szkoły, a już jest wieczór!  Masakra! 
Wiem, wiem... zaniedbuje bloga, jest mi z tego powodu bardzo głupio (tym bardziej, że zobowiązywałam się dodawać posty co tydzień).
Mam jednak nadzieje, że podczas mojej dłuższej nieobecności tutaj, nie myślicie, że skończyłam z blogowaniem? - Nie pozwalam Wam tak myśleć!! 
W szkole co raz wiecej obowiązków, egzamin już za kilka miesięcy :(( 
Dobra! - Nie narzekam już wiecej! Chcę tylko w jakimś sensie 'usprawiedliwić swoją nieobecność' ;).

Żeby wprowadzić trochę pozytywnych emocji - outfit, na cieplejsze, jesienne dni.   







  
dress STRADIVARIUS/ coat STRADIVARIUS/ shoes ZARA/ bag MICHAEL KORS
                                          

18 komentarzy:

  1. Cudowny zestaw ! :) Powodzenia z nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sukienka ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo udana stylizacja :)) bardzo fajna torba :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna torebka, ukradłabym Ci ją chętnie!:)
    http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka mi się bardzo podoba :) usprawiedliwiam Twoja nieobecność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak slicznie *-*
    Swietny post i cudowne zdjecia ;3


    nowa notka, zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/2014/10/tag-czego-jeszcze-o-mnie-nie-wiecie-3.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna kurtka *O*


    http://joannaruminska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylóweczka:)
    do zakupu sukienki sama się przymierzam:)
    dodaję do obserwowanych

    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) również obserwuje. A co do sukienki to na prawdę zachęcam do zakupu, bardzo praktyczna, łącząca tzw. 'sportową elegancję' ;)

      Usuń
  9. Mam podobnie, powrót ze szkoły i już zaraz wieczór, przez co właściwie każda rzecz zaplanowana co do minuty..
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też czekają mnie egzaminy w tym roku i nie ukrywam, że już się martwię ;c
    Outfit bardzo ładny :D krój sukienki bardzo mi się podoba i te botki-mmm... ;)


    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję, że uda Ci sę znaleźć więcej czasu :) świetna stylizacja ♥
    kliknęłam na banner na pasku bocznym i mam nadzieję, że zrobisz to samo u mnie :*


    ------> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <------

    OdpowiedzUsuń