9/21/2014

OOTD: red checkered shirt & white shorts


Hejka :*                                       
Dzisiaj przychodzę do Was letnim outfitem.


 Od wczoraj wróciłam do wakacyjnych klimatów ... niestety tylko do przyszłej niedzieli... ale dobre i to ! Do walizki zapakowałam więcej szortów, niż długich spodni, więc liczę na ładną pogodę :D ... Jak na razie jestem zachwycona!  Prognoza, którą widziałam w internecie się nie sprawdziła ... uff. ;)





 Rano zanosiło się na deszcz, było pochmurnie (stąd ta  kurtka :p) jednak zbyt duszno na jeansy.





 Po południu natomiast bardzo żałowałam, że w ogóle ją wzięłam... temperatura wzrosła do 28°C... byłam wykończona !




 Ps. Wiem, że ostatnio na wielu blogach pojawiły się stylizację z koszulami w kratę, zapewne więc, nie obejdzie się na pewno bez komentarzy typu "to już jest nudne... ". Na prawdę nie przeszkadza mi to ;) Skoro wygląda fajnie, to dlaczego nie?! :)




Zapraszam do komentowania i obserwowania :))
Z pewnością w ciągu tego tygodnia posty będą pojawiać się częściej.



t-shirt SINSAY/ shorts ZARA/ shirt STRADIVARIUS/ bag MICHAEL KORS/ shoes H&M

Całuję i ściskam Was mocno ~~~ Weronika :*

25 komentarzy:

  1. piękna torba, jestem ciekawa za ile ją kupiłaś? ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny outfit <3
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promujący!
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koszule w kratę :D
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham koszule w kratę ! :) Świetna stylizacja :)
    Zazdroszczę pogody - u mnie zimno i deszczowo :(
    Obserwuje :)
    sh-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu ale masz świetny gust! :)
    poklikasz u mnie w poście? proszę, to dla mnie mega ważne...smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta koszula <3 Bardzo podoba mi się stylizacja ;))

    http://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna koszula!
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz , kurtka jest genialna :) pozdrawiam ! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny outfit z kratką w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. marzy mi się ta torebka, zazdroszczę! ;) jest genialna !

    http://outfitbybenit.wordpress.com/2014/09/18/maxi-dress/ zapraszam na nowy wpis jak masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula w krate to zdecydowanie hit tej jesieni;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie bomba! Zgadzam się z Tobą, to nic że pełno tych stylizacji. Są świetne więc czemu ich nie tworzyć? Sama chcę taką zrobić jednak jestem na etapie kupienia takiej koszuli ;) Świetne buty! Oczywiście obserwuję kochana <3
    www.fashion-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, właśnie takie lubię bardziej :) Super buty!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja i super zdjęcia :)!

    zapraszam do mnie :*
    http://myjskaniemyjska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetną masz tą koszule! :) naprawdę bardzo dobra stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. masz fajny stylu :)
    It's simple but less is more most of the time :)

    Milego weekendu!
    Matthias

    OdpowiedzUsuń