9/01/2014

01/09 OOTD; black top/ripped jeans/ MK bag

Cześć wszystkim! :*


Dzisiaj stylizacja, która idealnie sprawdzi się w ' te nieco mniej upalne, jednak nadal letnie i ciepłe dni '. Pomimo iż sierpniowa pogoda nie rozpieszcza, należy pamiętać, że kalendarzowe lato kończy się 23 września, choć dla większości pewnie koniec lata mamy już dawno za sobą...




Wracając do tematu - dzisiejszy outfit jest jednym z moich ulubionych, a ripped  jeans to zdecydowanie 'moje klimaty'.



Dzień, w którym były robione zdjęcia był wyjątkowo ciepły. Na te trochę chłodniejsze, zarzuciłabym jednak moja ulubioną 'narzutkę'.



Ps. rozpoczęcia roku szkolnego nadal osobiście nie trawię, więc ode mnie rozważań brak :) ... i to by było na tyle. Komentujcie i obserwujcie, jeżeli oczywiście spodobał Wam się mój blog ;) :*
Zapraszam również do obserwowania mnie na instagramie, link zamieściłam poniżej ;))

 top BERSHKA/ jeansy STRADIVARIUS/slip-on H&M/ glasses MIU MIU/ belt MOSCHINO/ bag MICHAEL KORS

Całuję Weronika :*

⬇⬇⬇⬇⬇⬇
MY INSTAGRAM

38 komentarzy:

  1. super stylizacja, te buty są moim must have od dłuższego czasu:)
    gdzie przerabiasz zdjęcia?śliczny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) większość zdjęć jest nieprzerobiona, ale niektóre przerabiam w VSCOcam :)

      Usuń
  2. uwielbiam tego typu stylizacje - prosto, ale z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :) świetna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Uwielbiam takie spodnie :3
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. <333 amazing look !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku cudowny outfit! <3
    jeansy niesamowite <3
    świetny blog *.*
    zapraszam do siebie - http://wiktoriajeener.blogspot.de

    obserwujemy? daj odpowiedź u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://monikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, a torba genialna :)
    Pozdrawiam :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. prosto i idealnie! swietne jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna torba!! ;-)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, a torebka jest naprawdę genialna!
    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tej stylizacji ! Jest genialna super dobrałaś do niej dodatki !
    Zapraszam również do mnie aleksandragiera.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko mi się podoba, począwszy od butów, na kolorze zdjęć skończywszy! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja! spodnie szczegolnie wpadly mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  15. zapomniałam dodać- dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie zestawy lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty <3
    Cały look bardzo na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  18. mega look :D
    pytalas o wspolna obserwacje;d ja już, liczę na rewanż ! :D
    quartomaggio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny wpis *o*
    ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem,
    pozdrawiam :3
    może obserwacja za obserwację?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. co do wzajemnej obserwacji, to zaobserwowałam i licze na to samo;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna stylizacja najbardziej podobają mi się Twoje spodnie.
    Pytałaś o wspólną obserwację,ja już :) Teraz czekam na uczciwy rewanż.
    Pozdrawiam
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz i masz świetną figurę :) Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteś strasznie ładna ;)
    obserwuje tak jak prosiłaś i liczę na rewanż ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. MEGA! Zestawienie mimo swojej prostoty jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. genialna ! masz świetny styl , którym mnie przekupiłaś , z chęcią obserwuję i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń