8/27/2014

OOTD Blue jeans, blue slip-on's, white&grey jacket

               FOLLOW ME ON INSTAGRAM

Hej! Z powodu braku czasu, brak również dłuższych rozważań. Końcówka wakacji jest dla mnie straszna! Na samą myśl o szkole, włos jeży mi się na głowie. Za tydzień nie będę miała nawet czasu na takie rozważania. Ostatni rok gimnazjum przede mną, muszę wziąć się w garść...




Podrzuciłam Wam tutaj mój dzisiejszy outfit (dokładnie z przed chwil), zupełnie przypadkowy (ale ponoć takie zawsze wychodzą najlepiej ;) )  







T-shirt ZARA/ jeans H&M/ jacket NN / slip-ons H&M/ bag NN / accesories APART,
BONJOUR BRIGITTE

Miłego dnia! :)

30 komentarzy:

  1. świetny post, śliczny żakiet ;)
    co powiesz na wzajemną obserwacje?
    http://adajejwypada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodnie!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sportowa elegancja, czyli najlepszy look do szkoły ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie wygladasz :) pozdrowienia, jola
    Jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna stylizacja.
    http://alia-natalia.blogspot.com/
    Może wymiana obs? Napisz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie ♥ Naprawdę ekstra blog!
    obserwuję ;)
    zapraszam izaabelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit :>
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci w granacie :)
    Obserwuję Twojego bloga myślę, że od ok. miesiąca ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło ;) ja Twojego również już od jakiegoś czasu :)

      Usuń
  9. bardzo lubie taki styl :) świetna marynarka, kopertówka, slip ony...wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice outfit!

    Have a nice weekend! XX

    www.floortjeloves.com
    www.facebook.com/floortjeloves

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny outfit:) Prosty, wygodny:) Takie jak lubie.
    Pozdrawiam i obserwuje, liczę na rewanż,http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. buty super!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Love your shoes!

    Love,
    www.fashioniceblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia, super post, obserwuje :*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ta spontaniczna stylizacja :D
    Zaobserwowałam, wpadnij do mnie i jak Ci się spodoba to może rewanż? :)
    sassycarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dasz radę mała!;) ładna stylizacja;)

    http://my-own-carte-blanche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. You look so nice and that outfit is great. Keep up the good work.

    LEJA

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie, wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i muszę Ci powiedzieć, że stylizacja zupełnie w moim guście !! Jesteś śliczna, podoba mi się Twoja uroda i genialnie dobrałaś ubrania. Super.
    Obserwuję, chociaż mój blog nie jest strikte o modzie, ale lubię mieć takie w obserwowanych dla inspiracji :)
    jbc, www.szalona-kobieta.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń