7/29/2014

Simple holiday look

Cześć!
Na wstępie chciałabym przeprosić Was za tak długą moją nieobecność tutaj. Pomimo tego, że bardzo chciałam zrobić zdjęcia i wrzucić je tutaj, nie miałam takiej możliwości. :((
Nie rozpamiętując tego dalej przejdźmy do konkretów :) Od dzisiaj wracam tutaj z nowymi chęciami i siłami oraz, co ważniejsze,  nowymi stylizacjami, które będą pojawiać się mniej więcej co tydzień. Mam nadzieje, że dzisiejsza stylizacja przypadnie Wam do gustu.
Obserwujcie i komentujcie, pozdrawiam Was gorąco ;)




Top - Pull&Bear
Szorty - Bershka
Espadryle - no name
Torba - Armani Jeans

13 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! :) super koszulka i torebka :) Wgl bardzo fajny blog. Na pewno postaram się wpadać częściej. W wolnej chwili zapraszam do mnie. Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    Buziaki
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Twoj blog również bardzo ciekawy, a co do obserwacji to okej, czemu nie ;) ja już zaobserwowałam i liczę na to samo :))

      Usuń
    2. Jak można Cię zaobserwować ? :) Nie widzę nigdzie obserwatorów :c

      Usuń
    3. Zmieniłam ustawienia, więc można już mnie zaobserwować :))

      Usuń
  2. Rewelacyjna stylizacja :D
    Megaaa podobają mi się szorty;)
    I masz bardzo ładne włosy :))

    Uściski,

    http://realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne buty!

    Po słodką biżuterię zapraszam tutaj:
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=29355232

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz tego, że ten fason torebki jest po prostu nie w moim typie - wszystko super, ładnie :D! Podoba mi się Twój kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie zaczynasz, podoba mi się ten zestaw :)
    pytałaś o obserwację, ja już i czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, ja już dawno obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń