5/31/2014

Spring casual: khaki jacket, red checkered shirt, grey trainers

Witajcie !
Wakacje tuż, tuż ! Myśl o tym, jest dla mnie zbawienna, pozwala mi jeszcze, mało wiele, normalnie funkcjonować i racjonalnie myśleć (chociaż i z tym w ostatnich dniach jest problem). Mój umysł jest zupełnie odłączony od rzeczywistości, w głowie mam jedynie widok morza, plaży, słońca i... swojej osoby gdzieś w tej aranżacji. 
Moją odskocznią, w tym czasie, są oczywiście ciuchy :)) ! (Jedyna rzecz, która w tym przedwakacyjnym okresie nie przyprawia mnie o dreszcze! ) 
Z racji, że pogoda lubi płatać figle, przygotowałam zestaw bardziej wiosenny, aniżeli letni, jednak myślę, że na to drugie będzie jeszcze czas ;) Dziś zdecydowałam włożyć na siebie parkę khaki, ten kolor górował szczególnie jesienią i zimą 2013/14, jednak ja cały czas czuję do niego sentyment ;) i uważam, że nawet teraz, wiosną idealnie sprawdza się w codziennych stylizacjach.
Efekty możecie zobaczyć niżej. Komentujcie i obserwujcie ! (Na pewno się odwdzięczę ) :))

Weronika ;)








Koszula - Reserved
Leginsy - H&M
Kurtka - Zara
Torba - Monnari
Trampki - Converse


13 komentarzy:

  1. świetne wyglądasz ;)
    rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam wakacje, oprócz tego, że mogę się wyspać nie mam co robić, bo pogoda jest straszna, a ciągle patrzeć w monitor to nie dla mnie. :) Więc Tobie i sobie życzę dobrej pogody w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę wakacji :( i dziękuję, na pewno ładna pogoda się przyda ! :D

      Usuń
  3. Amazing outfit!!!

    XOXO
    GIVEAWAY IN MY BLOG
    http://fashion-mask.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ! Klikniesz : http://polakate.blogspot.com/2014/05/sheinside-collage-uda-sie.html#comment-form - to dla mnie bardzo ważne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka i koszula super, jednak żałuję, że nie pokazałaś zdjęć w większym rozmiarze, bo dokładniej można by było wszystko obejrzeć. :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula w kratę? Szare trampki? Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool look!

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń