5/20/2014

Casual look

Siemka !
Ostatnio nie miałam zbyt dużo czasu... same wiecie, rok szkolny się powoli kończy(do wakacji został juz tylko miesiąc!!! :)), a oceny nie zbyt dobre, wiec trzeba poprawic co nieco ;) ale mimo tego, znalazlam trochę czasu, aby zrobić zdjęcia ... więc oto właśnie dzisiejszy outfit. Nie ma sensu się  rozpisywać ... same zobaczcie, czy przypadł on Wam do gustu :) Czekam na Wasze komentarze! 

Weronika :)











Bluzka - H&M
Spodnie - Stradivarius
Płaszcz - Stradivarius
Torebka - no name
Buty - Zara



14 komentarzy:

  1. śliczna stylizacja :)))
    Obserwuj za obserwuj?
    gotuuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, na pewno bede odwiedzac!
    Zapraszam rowniez do mnie:) http://drvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), i Twój blok również bardzo fajny ! Więc może obserwujemy ? :D

      Usuń
  3. Casual style najlepszy! Masz świetne buty, poluje na takie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      Natomiast buty kupiłam stosunkowo niedawno, ostatnio widziałam je nawet w sklepie internetowym Zary . Musiałabyś zajrzeć ;)

      Usuń
  4. fajne buciki;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look, ale mogłabyś trochę popracować nad zdjęciami, aby stylizacja była lepiej widoczna, a te pionowe można by posklejać :)✄ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) postaram się ulepszyć zdjęcia :)

      Usuń
  6. Jestem pod wrażeniem: K-L-A-S-A!
    Już nie noszę swoich starych bluzek w paski, ale widzę, że muszę kupić nowe *.* No i te spodnie, i te buty!

    OdpowiedzUsuń