5/09/2014

Neon OOTD

Hej ! 
Ostatnio nie było pogody by zrobić zdjęcia, dopiero wczoraj przestało padać i trochę się ociepliło, dlatego post jest dopiero dzisiaj :) Wczorajszy dzień był dość pochmurny, wiec postanowiłam przełamać trochę tę szarość dnia i postawiłam na neony.
Zawsze uważałam, że można albo wyglądać modnie albo czuć sie wygodnie, swobodnie. Nigdy, na prawde, nigdy nie brałam pod uwagę tych dwóch rzeczy razem (być może dlatego, że jeszcze pół roku temu pod żadnym pozorem nie założyłabym spodni dresowych)... Dopiero niedawno odkryłam  zaskakująca moc, tych, na pierwszy rzut oka, zwykłych, szarych 'szmacianek' i to właśnie od tego czasu nie rozstaję się z nimi w prawie  żaden weekend   (ale i nie tylko).
Dlaczego tak bardzo je polubiłam? Wystarczy założyć do nich fajny T-shirt, ulubione trampki oraz kilka ciekawych dodatków... i genialny outfit gotowy (chyba nie  muszę więcej pisać) :)   Oczywiście nasze trampki możemy zastąpić  bardziej elegancką wersją - szpilkami (z takim połączeniem,   ostatnimi czasy, możemy się spotkać bardzo często)...
 Ja zdecydowałam się połączyć tylko 2 kolory, (chociaż ostatnio, modne jest łączenie wszystkiego z wszystkim, ale i tak wg mnie tradycyjne wygląda najlepiej) czyli neonowy żółty (trampki na zdjęciach wyglądają na trochę wyblaknięte :p) oraz szary/czarny. Nie przedłużając ... zapraszam do obejrzenia zdjęć dzisiejszej stylizacji.
Jeżeli już zagościliście na moim blogu, zostawcie swoją opinię :)

Weronika.










T-shirt - Medicine
Spodnie - Zara
Kurtka - Bershka
Torebka - Jennifer Lopez 
Trampki - Converse


8 komentarzy:

  1. You are so pretty and I like your hair.
    Can we follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh thank you so much :) yeah we can, I've already followed you :D

      Usuń
  2. świetne dresy! szukam podobnych ale znaleźć nie mogę, zajrzę do zary! converse też cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dresy to ciuch który ostatnio coraz częściej kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny neonowy zestaw ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejjj, jestem drugim obserwatorem :]! Czekam na nowe posty!

    OdpowiedzUsuń