5/01/2014

Flower power

Cześć ! 
Z racji, że jest to mój pierwszy post wypadałoby opowiedzieć trochę o sobie. Nie chciałam tworzyc 'specjalnego' postu, poświęconego jakimś opowieściom o mnie, dlatego ujmę wszystkie, najważniejsze, moim zdaniem, informacje tutaj. Nie przedłużając, moją przygodę z blogowaniem zaczęłam właśnie dziś. Nigdy nie miałam bloga, wręcz nie chciałam mieć, gdyż uważałam że jest mi po prostu zbędny. Założyłam go trochę z nudów i  trochę z pasji... ostatecznie przeważyło zamiłowanie do mody. Poza tym, jestem zwykłą piętnastolatką (w sumie to jeszcze 14-latką) kochającą modę (i wszystko co się z nią łączy), a szczególnie BUTY !!!
Na początek - prosty outfit. 
Jak już wspomniałam, nigdy nie prowadziłam bloga, dlatego wiem, że nie wszystko wyszło mi idealnie. Czekam na Wasze komentarze. Mam nadzieję, że zdjęcia mimo wszystko będą się Wam podobały.
                   









Top - Bershka
Szorty - Pull&Bear
Blezer - no name
Torba - H&M
Buty - H&M


8 komentarzy:

  1. świetnie jak na początek :) super buty i spodenki :) Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Obserwuję ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Twoje stylizacje również przypadły mi do gustu :))

      Usuń
  3. Powodzenia w działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a cute spring/summer outfit combination!
    Kind regards from lovely Potsdam,

    Jana & Vanessa
    www.midnightcouture.de

    OdpowiedzUsuń