11/18/2014

OOTD: woolen coat, b&w checked shirt

No hej ;)


Jak wam mija listopad? :) Bo mi, szczerze mówiąc zleciał bardzo szybko ... Z jednej strony cieszę się, że coraz bliżej święta,  natomiast z drugiej strony pędzący czas ogromnie mnie przeraża :(
Ale staram się nie narzekać...




Btw. Prawda, że jesień w tym roku mamy dość przyjazną? ;) Zastanawiam się jaka będzie zima... (w głębi duszy liczę na odrobinę mroźniejszą niż w zeszłym roku haha) ... ale czas pokaże :)
Na razie pokazuje wam moją propozycję na chłodniejsze dni; wełniany płaszczyk sprawdza się tutaj idealnie ♡



Shirt STRADIVARIUS/ trousers NN/ coat VAN GRAF/ bag MICHAEL KORS/ shoes ADIDAS

Jak wam się podoba? :))
MY INSTAGRAM

11/10/2014

"Eat dessert first"; gray dress

Cześć wszystkim ! :)


Dzisiaj post z dresową sukienką w roli głównej. Teoretycznie przewidziana była jako bluzka, jednak ja kupiłam ją z myślą o sukience ;) Krój może nie ujął mnie tak bardzo, jak napis (jest taki życiowy haha :p) mimo tego stwierdziłam, że brakuje mi w szafie takich luźnych rzeczy ;) Ogólem mówiąc - outfit jest zwyczajny, nic ciekawego, jednak mam nadzieję, że i tak wam się spodoba ;)








dress STRADIVARIUS/ sweater NO NAME/ shoes VENEZIA/ bag SINSAY

Obserwujcie i komentujcie! Zastanawiam się czy takie zwyklaki również lubicie? ;)

10/29/2014

OOTD; white blouse & black skirt

Hejka! :)


Dzisiaj outfit, który chciałam pokazać już wcześniej
Niestety brak czasu robi swoje i nawet nie wiem kiedy przeleciał wrzesień, październik... No nic! Na zdjęcia udało mi się wybrać dopiero teraz. Tak czy siak zdjęcia uważam za udane i mam nadzieje, że Wam również spodobała się stylizacja ;)








blouse BERSHKA/ skirt STRADIVARIUS/ jacket ZARA/ bag H&M/ shoes CONVERSE

Ps.
Zastanawiam się,  czy nie wprowadzić czegoś nowego na bloga. Liczę na Wasze propozycje! ;)
Może jest coś, co chcielibyście zobaczyć, dowiedzieć się?  Czekam na odpowiedzi :))


                 
              Follow me on  --> MY INSTARGAM


10/17/2014

OOTD; Casual, grey dress

No hej!  


Czasami mam wrażenie, że dzień trwa zaledwie kilka godzin! :/ Ledwo wracam ze szkoły, a już jest wieczór!  Masakra! 
Wiem, wiem... zaniedbuje bloga, jest mi z tego powodu bardzo głupio (tym bardziej, że zobowiązywałam się dodawać posty co tydzień).
Mam jednak nadzieje, że podczas mojej dłuższej nieobecności tutaj, nie myślicie, że skończyłam z blogowaniem? - Nie pozwalam Wam tak myśleć!! 
W szkole co raz wiecej obowiązków, egzamin już za kilka miesięcy :(( 
Dobra! - Nie narzekam już wiecej! Chcę tylko w jakimś sensie 'usprawiedliwić swoją nieobecność' ;).

Żeby wprowadzić trochę pozytywnych emocji - outfit, na cieplejsze, jesienne dni.   







  
dress STRADIVARIUS/ coat STRADIVARIUS/ shoes ZARA/ bag MICHAEL KORS
                                          

10/11/2014

Libster blog award


Witajcie ! :)

Dzisiaj i ja dołączam się do zabawy " Libster blog award". Naprawdę nie spodziewałam się, że ktoś będzie chciał wyróżnić właśnie mojego bloga, z pośród wielu innych. Bardzo się cieszę i dziękuję
Klaudii za nominację :)


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

                           Pytania do mnie
1.W jakim kraju chciałabyś mieszkać? A może chciałabyś zostać w Polsce? Dlaczego?
- Zawsze marzyłam, żeby mieszkać za granicą, jednak na chwilę obecną nie mam żadnych planów z tym związanych.

2. Co zmienia (daje) w Twoim życiu prowadzenie bloga ?
- Blog daje mi pewne możliwości- mogę rozwijać swoją pasje, poznawać innych blogerów oraz wymieniać z nimi swoje poglady, doświadczenia, a pisanie postów to sama przyjemność ;)

3. Co byś wybrała jeżeli chodzi o stworzenie outfitu: sieciówki, internet, SH
-Raczej poszukałabym czegoś w sieciówkach.

4. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do włosów?
-Szczerze mówiąc nie mam takowego ;) jak na razie czego się dotknę, nie spełnia moich warunków. Cały czas testuję :)

5. Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?
-Jest wiele rzeczy, jednak zdecydowanie -kawa, nie ważne o której - piję codziennie!

6. Jakie jest Twoje największe
marzenie?
-Wakacje w jakimś egzotycznym miejscu. Zdecydowanie największe marzenie !

7. Masz motto życiowe, jeśli tak to jakie ?
-Niestety, nie kieruję się żadnym mottem. :)

8. Jak spędzasz wolny dzień?
-W wolny dzień zazwyczaj staram się odpocząć tj. śpię do południa oraz odsuwam się od nieobowiązkowych prac.

9. Ulubiona część garderoby ?  
Zdecydowanie jeansy ! Według mnie są podstawą, każdej garderoby i pasują (niemal) do wszystkiego.    
10. Jak sprecyzowałabyś swój styl ubioru ?
Hmm... ubieram się raczej bardziej sportowo, niż elegancko, to drugie zbytnio do mnie nie pasuje, chociaż czasami lubię łączyć te dwa style.

11.  Co lub kto Cię inspiruje w tworzeniu bloga ?
Tworzenie bloga, w moim przypadku, oznacza tworzenie stylizacji. Wzoruję się na pewnych trendach sezonu, jednak na pierwszym miejscu i tak stawiam na siebie i w głównej mierze na klasykę.

                               Moje pytania 
1) Co skłoniło Ciebie do założenia bloga?
2) Czym się inspirujesz?
3) Ulubione kolory?
4) Outfit na jesienne wieczory?
5) Ulubiona cześć garderoby? Dlaczego?
6) Jakie są Twoje wymarzone wakacje?
7) Bez czego nie wyobrażasz sobie poranka?
8) Czy lubisz zakupy przez internet? Dlaczego?
9) Jakie są Twoje ulubione sklepy? (przynajmniej 2)
10) Jak określiłabyś swój styl?
11) Jaki film polecasz?

                                      Nominuję
                                          Kasia
                                         Sylwia
Klaudia
Lila

Czekam na Wasze odpowiedzi i nominacje ! :))


9/22/2014

Intimissimi on ice OPERAPOP

Witajcie :*


Na wstępie muszę Was zmartwić ;) Dzisiaj nie będzie stylizacji (może to i nawet dobrze - przyda się mała 'odskocznia' od nowych setów). Przechodząc do sedna... wczoraj miałam okazję być na gali "Intimissimi on ice" w Veronie. 


Gala odbyła się w arenie, przyszło ponad tysiąc osób...
Widowisko było bajkowe ...  trwała  przez dwa dni - sobotę i niedzielę. Bardzo żałuję, że byłam tylko w drugi dzień (w sobotę dopiero dotarłam do Włoch). Decyzja o pójściu tam była bardzo spontaniczna. O imprezie wiedziałam już wcześniej, jednak myśl, że mogłabym się tam wybrać przyszła dopiero kilka godzin przed nią... Tak czy inaczej bardzo się cieszę, że mogłam być tam chociaż jeden wieczór ;) Wszystkie występy odbywały się na lodzie... artyści byli wspaniali i wszystko doskonale zorganizowane. :) Każda sztuka była świetna i każda miała 'to coś'. Na samym początku wystąpiła Anastacia z dwoma swoimi największymi przebojami oraz Kiesza z hitem "Hideaway".
Reszta występów była podzielona na różne scenerie (odebrałam je jako związane z żywiołami natury); od zimy, mrozu i lodu,  poprzez wiatr i wodę - do słońca, ognia... a efekty specjalne były nieziemskie...

Poniżej macie kilka zdjęć,  jest ich mało, gdyż większość się po prostu nie nadawała  ;) przepraszam również za słabą jakość - warunki oświetleniowe nie sprzyjały, a zdjęcia były robione telefonem :p. Mam jednak nadzieję, że chociaż w pewnym stopniu przybliżę Wam to wydarzenie :D








Trzymajcie się cieplutko ~ Weronika :*

9/21/2014

OOTD: red checkered shirt & white shorts


Hejka :*                                       
Dzisiaj przychodzę do Was letnim outfitem.


 Od wczoraj wróciłam do wakacyjnych klimatów ... niestety tylko do przyszłej niedzieli... ale dobre i to ! Do walizki zapakowałam więcej szortów, niż długich spodni, więc liczę na ładną pogodę :D ... Jak na razie jestem zachwycona!  Prognoza, którą widziałam w internecie się nie sprawdziła ... uff. ;)





 Rano zanosiło się na deszcz, było pochmurnie (stąd ta  kurtka :p) jednak zbyt duszno na jeansy.





 Po południu natomiast bardzo żałowałam, że w ogóle ją wzięłam... temperatura wzrosła do 28°C... byłam wykończona !




 Ps. Wiem, że ostatnio na wielu blogach pojawiły się stylizację z koszulami w kratę, zapewne więc, nie obejdzie się na pewno bez komentarzy typu "to już jest nudne... ". Na prawdę nie przeszkadza mi to ;) Skoro wygląda fajnie, to dlaczego nie?! :)




Zapraszam do komentowania i obserwowania :))
Z pewnością w ciągu tego tygodnia posty będą pojawiać się częściej.



t-shirt SINSAY/ shorts ZARA/ shirt STRADIVARIUS/ bag MICHAEL KORS/ shoes H&M

Całuję i ściskam Was mocno ~~~ Weronika :*